Breaking News
Loading...
7 Temmuz 2008 Pazartesi

ilk Bölümü Tüm Ekip Beraber İzledi

atv'nin yeni romantik komedisi 'Elif' önceki akşam görücüye çıktı. Keremcem ve Yasemin Allen'in başrol paylaştıkları dizinin oyuncuları, ilk bölümü çekimlerin yapıldığı malikanede birlikte izledi. Birbirinden gerçek kimliklerini saklayıp aşk yaşamaya başlayan iki gencin hikayesini konu alan 'Elif'in kadrosu, keyifli bir gece geçirdi. SOYSERT DE GİTTİ Play Prodüksiyon'un yapımcılığında Bülent İşbilen tarafından yönetilen 'Elif' dizisinin ilk bölümünü izleyenler arasında; Yasemin Allen, Birkan Sokullu ve Gaye Gürsel'in oyuncu koçluğunu yapan Dolunay Soysert ile besteci Aykut Gürel de yer aldı. 'Elif'in oyuncu kadrosunda; Serdar Gökhan, Suna Yıldızoğlu, Gaye Gürsel, Birkan Sokullu, Nil Erkoçlar, Ferdi Akarnur, Tuncay Akça, Rıza Kocaoğlu, Burcu Günay gibi ünlü isimler yer alıyor.

19 yorum :

  1. ilk bölüm etkileyiciydi ,her bölümün sinema tadıda seyredilmesi için bazı noktaların önceden tahmin edilememesine dikkat etmeli senarist.şimdi dizi oturana kadar merak uyandırıyo sonra sıkıcı hle geliyor .bu dizinin heyecanı bitmesin dilerim.

    YanıtlaSil
  2. ya bu dizi hayatımda izlediğim en güzel dizilerden biri ben zaten keremceme aşığım onun olduğu bütün diziler güzel ben keremcem için ölümsüz olsam ölümsüzlükten vazgeçerim o benim aşkım keremcem ben seni çooook seviyorum kimsenin sevemeyeceği kadar

    YanıtlaSil
  3. ilk bölümünü ve 2. bölümünü büyük bir zevkle izledim gayet süper olmş ama keremcem saçını kesince çirkin olmuş eski halini özledim ama ben yinede ona kıyamam onu çhok seviyorumm.... (umarım okur)

    YanıtlaSil
  4. bence keremcemm çokk süperr 2.bölümde güzeldi ama çabuk bitiyo dizi süresini uzatın ya

    YanıtlaSil
  5. BEN GENELDE KEREMCEM'İN BÜTÜN DİZİLERİNİ İZLİYORUM.AMA GERÇEKTEN BU DİZİ İZLENMEYE DEĞER.BENİM İZLEDİĞİM DİZİLERİN BELLİ BİR KRİTERLERİ VAR VE ELİF DİZİSİ BU KRİTERLERE UYUYOR.EN ÖNEMLİSİ ŞU Kİ BEN ŞİMDİDEN SONRA Kİ BÖLÜMÜ MERAK EDİYORUM.DİZİDE EMEĞİ GEÇEN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM BİZE BÖYLESİNE GÜZEL BİR DİZİ İZLETME KEYFİNİ TATTIRDIKLARI İÇİN.BAŞARILARINIZ DAİM OLSUN

    YanıtlaSil
  6. süper bi film eee dogal olarak keremcem oynadı ve bayıldım her seferinde oldugu gibi büyüleyiciydin keremcem bayılıorum sana ama o yanındaki elifi sana yakıştıramadım senin yanına daha güzel bi kız gerekiodu ama olmamış olsun sen bunuda güzelleştirirsin seni seviyorum canımmmmmm

    YanıtlaSil
  7. ya gercekten cok guzeldi ama cok kısa ve cok merak ediorm 3.bölümü keremceme yakısıo elif tam isbet güzel bi dizi devam etmsini istiorm...

    YanıtlaSil
  8. ya siz resmen çocuk kandırıyorsunuz sonraki bölümde neler olacağını tahmin ediyoruz vede çıkıyor biraz gerçekçi olun aynı eski türk filmine benziyor sevipte acı çekenler ne komik di mi ha ha ha tabi siz bunu yayınlamazsınız

    YanıtlaSil
  9. ben hayatımda bu kadar güzel bir dizi görmedim ben zaten bitek menekşe ile hali dizisini sevdim bir de elifi umarım budizi 3yıl sürer...

    YanıtlaSil
  10. ya resmen dizinin içine ettiniz 3.bölümü hiç beğenmedim dizler denen böyle oluyo keremcem olmasa hayatta bundan sonra seyretmezdim

    YanıtlaSil
  11. elifi izleyince çok beğendim bence bu dizi tutar elifle keremcemde çpk yakısıolar.inş.sonu güzel biter

    YanıtlaSil
  12. bence elif çok güzel bölümlerini kaçırmıyorum...çok tatlısın yasemin allen.keremcemle çok yakışıyosunuz.ama yönetmen olmazki sen hemen ayırıyosun aşıkları.melek çok iyi bir kız çocuk için evleneceğini bilir ve ahmet le evlenmez!!!UMARIM.yönetmene gittsin.Elifle ahmet evlensin!!!

    YanıtlaSil
  13. Elif dizisinin sadece 3. bölümünü izlemis olsam da, beğendim. Dizinin cok tanınmamış olsa da, başarılı bir oyuncu kadrosu var bence. Ve dizinin çekildiği mekanlar da çok hoş geldi bana. Umarım başarılı olur, ki bundan eminim!

    YanıtlaSil
  14. bnce keremcemin yaptığı her dizi başarılı olllur bndan önceki aşk oyunu dzisinide büyük bi heycanla izliydum elif dizisinide aynı şekildfe büyük bi heycanla izliyrum .çünkü çok beğeniyorum böle dizileri ayrıca elif dizisini veya bndan önceki keremcemmn dzilerini izlemeyenler büyük bi hata etmişler bnce...çünkü asıll böle diziler izlenmeli abuk sabuk hikayesi olanlar deil...NEYSEEEE
    keremcemi çok sevdiğğimden midir nedir bilmiorum aama her oynadığı dizideki kızlarla onu çok yakıştırıyorum...ama bnce ölle yani yanında kim olursa olsunn yakışır keremcemee.onu çok ama çok seviorum...KEREMCEM DUY SESİMİ...
    BİTANEMSİN SN BNM.elif dizisiinin her bölümüü çok güzel olacak gibi gözüküo inş. hep öle olurrr.çünkü hep izlicem bu diziyi ne olursa olsun asla vazgeçmicemm...
    HEPİNİZİ ÇOK AMA ÇOK SEVİORUM

    YanıtlaSil
  15. Arzum
    wonderfullll çok güzelll bi dizi bütün bölumlerınde ayrı bı heyecan ayrı bı merakkk bırakıyooo keremcemıııde çook seviyorummm bu dizi bitmezzzzzzz

    YanıtlaSil
  16. keremcemın butun dizilerini seyrettım ama bu mükemmel ötesi bir dizi elif.ben bayılıyom ama ne dım yalanda konuşmayacam mustafayla elif birbirlerine cok yakıştı.gercek hayattada bırbırlerıne yakışacaklarını umuyrum

    YanıtlaSil
  17. ben ce karakterler süper bayıldım dorusu mükemmel aslında ne yalan söyleyim başta keremcem den dolayı izledim o olmasa bakmayı bile düşün müyordum ama şimdi iyiki izlemişim diyorum ya keremcemin dde bu dizide olması süper seni çok seviyorum keremcem tam bir keremcem taraftarıyım ama yasemin ablayıda çok sevdim

    YanıtlaSil
  18. isimsiz
    ailece izliyoruz çok süper bir dizi

    YanıtlaSil
  19. Elif dizisi hakkında fazla olumlu şeyler söyleyemeyeceğim.. çünkü
    Senoryo güzel değil.. daha güzel olabilirdi..
    ancak oyunculara bir şey diyeceğim yok.. hepsi güzel.. ancak dediğim gibi senaryo cok kalitesiz.. bu benim düsüncem.. kimse kırılmasın..keşke bu kaliteli birbirinden güzel ve yakısıklı oyuncularımız senaryosu daha güzel bir dizide oynasalardı..

    YanıtlaSil

Back To Top