Breaking News
Loading...
28 Ağustos 2008 Perşembe

Elif Dizisi 9.Bölüm

ELİF
Bölüm 9 / Yeni Bölüm

28 Ağustos Perşembe 20:20'de

BÖLÜM ÖZETİ:
Ahmet, Sedef’le Oğuz’un kavgalarını duyunca Elif’in tavırlarının nedenini anlamıştır. Elif’e olan aşkı bir kat daha artar. Ona kavuşmak hiç kolay olmayacaktır, ama pes etmez. İki aşık birlikte olabilmek için her seçeneği denerler. Başarılı olmaları durumunda iki kişi çok kötü yıkılacaktır: birincisi bir kez daha terk edilmeye katlanamayacak olan Melek ve ikincisi Elif’e olan aşkını kendi içinde acı ile yaşayan Mustafa... 

Öte yandan Karabey’lerin peşini bırakmaya niyeti olmayan Nilgün Rıdvan’a kancayı takmayı başarmıştır, ama Rıdvan hiç de kolay lokma değildir. 

Mine Yağmur’un serseri arkadaşları olduğunu düşündüğünden yanına Ebru’yu da katar. İlhan, Yağmur ve Selçuk üçlüsüne Ebru’nun da katılması ordaki eğlencenin boyutunu değiştirir. Bu arada İlhan da babasının katiliyle ilgili bir ipucuna ulaşır, onu bulup intikamını almaya kararlıdır.

15 yorum :

  1. ay çok yakışıklı keremcem yaaaaaaaaaaa.diziyede çok yakışıyor.eminimki tutar.o olduktan sonra niye tutmasınki bu arada onu gördün ama,tanışıp konuşmakta isterim.seni seviyorum keeerreeemmceeemmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  2. serni çok ama çok seviyorum keeereeeeemmceeeemmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  3. keremcem seni çok seviyorum.diğer dizilerin gibi bu da çok güzel olmuş.başarılar diliyorum sana.seni çok seviyorum...

    YanıtlaSil
  4. bence dizide yasemin allen yerine başka daha güzel kız olmalı.keremcemi yakışması için.keremcem çok ama çok yakışıklısın!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  5. ayy walla çok gzl bi dizi bayılıyom izlerken

    YanıtlaSil
  6. aisimsiz nie aldınız beni hem issim yazılacak yer yok hemde bana kızmayın tmm mı?

    YanıtlaSil
  7. süper bir dizi olmus ama sunu ya cuma yada pazartesi yapsanizyaa lütfenn izleyemyiorum persembe iznim yokk calisiyorum rica ediyorum sizden tsk ederim

    YanıtlaSil
  8. çok güzel bir diziiiii

    YanıtlaSil
  9. ya cok guzel mukemmel bı dızı ızlemeye doyamıyorum bazen gece olan bolumlerını ızlıyorum elıfle keremcem cok yakısıyolar

    YanıtlaSil
  10. bazı arkadaşlarımız elif o diziye yakışmamış daha güzelbirini koyabilirlerdi die şeyler yazmışlar ama bilmiyorlarki o diziye en ideal yüz yasemin allenin yüzü o yüzden bu tür yorumları kendinize saklayın.

    YanıtlaSil
  11. safir dediki ;keşke gerçek elifi tanıyabilseydiniz o nun gerçek ten çok büyük bi yüreği var ve dizinin yıldızı gerçekten elif..tüm silahlar ona doğru çevrildiği zaman ilk vurulan hep elif tir ama buna rağmen dimdik ayakta durabilmenin adıdır elif..

    YanıtlaSil
  12. yaaa bu dizi süpperr ama yayın günlerini haftasonuna alamazmısınız?yakında okullar acılıo ve ben yatılı okulda okuduğm için izleyemiycmm lüttfen hafta sonu olsun lüttfenn....bu arada dizideki elif karakteri çokk saf cok temiz biri zaten dizide vurgulanmak istenende elifin yüzü gözü deill yüreğii...lütfen ona göre yorum yapalım...

    YanıtlaSil
  13. yasemin allen sperbi kızzzzzzzzzzz film de her hali çok gzel kül kedisi gibi

    YanıtlaSil
  14. bayılıyorum keremceme ya.aşkım bnm

    YanıtlaSil
  15. bence ahmet elifle yüzleşmeli neden kaçıyor?elifi bence fazlasıyla incitti.ve yıprattı

    YanıtlaSil

Back To Top