Breaking News
Loading...
17 Haziran 2008 Salı

Keremcem Fotograflar



15 yorum :

  1. çook tatlı ve iyisin. çokta kibarsın..:) seni seven hayranın GÜLŞAH

    YanıtlaSil
  2. keremceeni çok seviyorum hiç kimse seni benden daha çok sevemez ama filimde yasemin ergenenin oynamasını istiyorum çünkü yasemin ergene hem daha güzel hemde daha güzel oynuyor ve sanada bu kızdan daha çok yakışıyor lütfen bu kızı değiştirin yerine yasemin ergene oynasın

    YanıtlaSil
  3. kizim sen ne dion yaseminle eskiden birliktelerdi simdi yasemin keremi aldatmis kerem yaseminle oynarmi hic.

    YanıtlaSil
  4. keremcem herzaman ki gibi harikasın yola devam koçum kim tutar seni yaseminle de çok yakışıyonuz çok güzel bir kızzzzzzzzzzzz

    YanıtlaSil
  5. sen her zaman bı tanesın ve ne olursa ollsun ole kalacaksın çunkı aynadakı yuzum sensin BiTaNeM

    YanıtlaSil
  6. seni çokkk sewiyorummmmmm...

    YanıtlaSil
  7. keşke seninle görüşme imakanım olsa:))

    YanıtlaSil
  8. seni coook seviyorum inan bana benim segilim olacağını bilsem bi gün gelip benile evleneceğini bilsem seni 1yıl deil ömrümün sonuna kadar beklemeye hazırım =)

    YanıtlaSil
  9. seni çok seiyorum jnm seni gördümde bir imza almaay gelmştim seni çookk seviyorum

    YanıtlaSil
  10. Vallahi arkadaşlar oyuncuların kalitesine diyecek tek bir hecem bile yok lakin senaryonun saçma hali beni hasta etmeye yetecek düzeyde.Şu anki izlenme oranlarına inanmayın sezon açılınca iki bölüm daha izlenir sonra silinir gidersiniz.Bu dizide eksik olan şey hayata yakınlık,fazla olan ve de artık can sıkan şeyse sürekli bir yalan dolan olayıdır.Lütfen rica ediyorum dizi düğümdü kördüğüm oldu gittikçe de srpa sarıyor.Bu saçmalığa bir dur diyin artık.

    YanıtlaSil
  11. albüm nerde huuuuuuuuu biran önce albüm bekliyoruz sen sanatçısın oyuncu değil biz seni şarkı söylerken görmek istiyoruz.az kaldı yakında görüşeceğiz kero bekle..........

    YanıtlaSil
  12. ahh kerem çoook tatlısın yakısıklısın karizmatiksin ee da ne diyim SÜPERSİİN İŞTE ...

    YanıtlaSil
  13. KEREMCEM ÇOK TATLISIN SESİNLE KISACASI HERŞEYİNLE ELİFİN YERİNDE BEN OLMAK İSTERDİM SENİ ÇOOOOOOOOOOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  14. aşkım benim bebeğim çok hoşsun ama elifle hiç ykşmysnz bunu bil cnm byessss

    YanıtlaSil
  15. ben acıkıcası daha kaliteli bişiler bekliodum keremcem hayranıyım ama keremcemi böle dizilerde görmek istemezdm dizinin doğru düzgün bi konusu yok bikere ask oyunu yine güseldi amaa bu diziyi keremcem olmasına rağmen sewmedm ben keremcemi bi komedi dizisinde görmeyi coook isterddim avrupa yakasına cook yakısmıstı mesela:Dwe gercekci olmk gerekirse elifin yerine daha güsel birini bulabilirlerdi üsgünüm ama gercek bu keremceme daha güselleri layık....

    YanıtlaSil

Back To Top