Breaking News
Loading...
12 Haziran 2008 Perşembe

Keremcem i Taniyalim

28 Aralık 1977’de Muğla’nın Milas ilçesinde halen ailesinin oturduğu evde dünyaya geldi. Babasının deyimiyle kara-kuru çirkin bir çocuktu.

O’ndan 4 yıl önce doğan ablası beste’nin kardeş istemesi Keremcem’in dünyaya gelmesinin sebeplerinden biriydi.

Kocasına sonsuz aşkla bağlı olan annesinin oğluna onun ismi olan Cem adını vermek istemesi, babasının kerem adında ısrar etmesi Keremcem ismini oluşturdu. İsminin tam söylenmesi konusunda takıntılı olan Keremcem adını eksik söyleyen arkadaşlarını epey uğraştırdı.

İlkokul yılları en iyi arkadaşı kuzeniyle geçti.

Ortaokulu İzmir Özel Fatih Koleji’nde liseyi Muğla Turgut Reis Lisesi’nde okurken hard rock dinleyip kafa salladıkları, ucuz şarap içip sabahladıkları okul bahçesi müzikal değişimini sağladı.

1996 yılında Ege Üniversitesi Uluslar arası İlişkiler Blümü’nü kazandığında hayatında müzik dışında yeni bir sayfa açılacağını düşünüp korktu, ama mezun olduğunda okulun müzikten uzaklaştırmak yerine daha çok müziğin içine çektiğini farketti.

Yıllarca birlikte müzik yaptığı arkadaşı Yunus (Adak) Keremcem’in İstanbul’a yerleşme arefesinde yeni yaptığı Eylül’ adlı şarkıyı dinlettiğinde İstanbul macerası daha da anlam kazanmıştı. Yonca Evcimik ile tanışması keskinleştiren etken oldu. Yoncimik O’na inanan ilk profesyonel oldu.

28 yorum :

  1. slm ben gizem ve keremcemin cok büyük hayrasnıyım onu cok seviyorum...

    keremcem seni cok seviyorummmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  2. keremcem sen şu ana kadar gördüğüm en tatlı en kibar annelerin en çoq sewdiği ünlüsün...seni çoq çoq çoq çoq çoq ama çoq sewiyoruz...

    YanıtlaSil
  3. askuuummmmm seni cokk sewiyorum diceksin aman hepiniz aynı şeyleri yazıonus ewet hepimiz aynı şeyleri yazıoz cünkü hepimiz seni cok sevioz ama bi fark war kimse seni bnm kadar sewemezz :d:D:D eğer elimde olsa senin elini tutmak sana sarılmak için nelerimi vermesdimmm SENİİİİİ ÇÇOOOKKKK SEEEWİİİYYYOOORRRUUUMMMM

    YanıtlaSil
  4. SLM KEREMCEM Bİ YENİ DİZİ DAHA... VE BUDA ÖTEKİLER GİBİ SÜPER. YHAF KEREMCEM BU KADAR TATLI NASIL OLABİLİOSUN ??? BU ARADA GZL TAKIM OLMUŞUNUZ ::: HEPİMİZ SENİ COOKK SEWİYORUZ VE İZLİYORUZ HPİMİZ SENİN ŞARKILARINI DİNLİYORUZ TABİ ARADA Bİ FARK WAR SENİ BNM KADAR KİMSE SEWEMEZDE...:D:D:d:d NESE KISACA YENİ FİLMİN HYRLI OLSUN

    YanıtlaSil
  5. slm ben gizem keremcemin en büyük hayranınm ve seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  6. slm keremcem seni cok seviyorum tabiki flim cok guzel icinde senin olan hersey guzel olur sana basarilar diliyorum tum kalbimle

    YanıtlaSil
  7. güzel bi kariyerin var yolunda ilerleye bilirsin ve sana kariyerinle ilgili bir kaç soru sormak istiyoeum pelin-beste@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. dizi süper çok seviyorum keremcemi de çok seviyorum yasemin alleni yeni tanıdım ama o da gerrçekten güzel dizi ismi benim adım

    YanıtlaSil
  9. keremcem sni çok sewiyorum sen benm herşeyimsim KEREMCEMmMm seni bi kere görmekte yetmiyoki off off bi daha konser yap burda seni çok seewiyorum yeni flimnde süper olmuş başarılar...

    YanıtlaSil
  10. keremcem ya bi msn versende konuşsak felen yaaaaaaaaaaaaaa???????????????????????????

    YanıtlaSil
  11. slm ben muhammed film çok güzel hayırlı olsun ömrümde en çok stediklerimden biride keremcem le tanışmak ve konuşmak

    YanıtlaSil
  12. slm ya keremcem süper biri ya onunla konuşamazmıyız.dizide süper.

    YanıtlaSil
  13. keremcem seni benim kadar hiç kimse sevemez.çok başarılısın.hepsinin nasıl üstesinden geliyorsun anlayamıyorum.seni bir kere gördüm ama yetmez yine buralara gelsen senin konserrine gelirim.seninle konuşmayı o kadar çok isterim ki bilemezsin yeni dizinde başarılar

    YanıtlaSil
  14. seni çook seviyorum keremcemmm çok tatlı ve çok sempatiksin bayılıyorum sana msn filan vrsene yha n olur...

    YanıtlaSil
  15. keremcem sen çok tatlısın sen kimseye benzemessin. tarkan senin yanında halt etmiş sen bi tanesinn askımm

    YanıtlaSil
  16. SELAM KEREMCEM BEN GAMZE SENİ ÇOK SEVİYORUM DİZİ SÜPER BU ARADA HİÇ KAÇIRMADAN PÜR DİKKAT İZLİYORUM SENİ SEVİYORUMMMMMMMMMMMMM

    YanıtlaSil
  17. keremcem aşığım sana

    YanıtlaSil
  18. merhaba keremcem sana bayılıyorum umarım bi gün sennle tanışma fırsatımız olur. senn şarkıların kadar filmlerin de çok gzl oluyo umarım başarını hiç kaybetmezsinn.yeni bi albüm ne zamannn...

    YanıtlaSil
  19. merhaba keremcem yaa süpersin tek kelimelik
    ayrıca elif dizisini kaçırmadan izliyorum
    herşeyinle harikasın bay

    YanıtlaSil
  20. slm keremcem elif dizisini kacırmadan izliyorum bu bölüm cok güzeldi.hayranım sana ya aşığım sana müzuklerinde,dizilerinde cok güzel başarılarının devamını dilerim

    YanıtlaSil
  21. AŞKOOOM:d
    YAA KEREMCEM İNAN ŞUAN KARŞIMDA OLSAN NE YAPACAGIMI BİLEMEM YANİ DÜŞÜN SENİ O KADAR SEVİYORUM...
    ELİF DİZİSİNİDE KAÇIRMADAN İZLİYORUM...BU DİZİDE HERZAMANKİ GİBİ ZİRVEDE...TÜM DİZİLERİ 1000 BASAR...
    AMA KIZLAR ÇOK KONUŞMAYIN KEREMCEM BENİM AVUCUNUZU YALARSINIZ...!!!PŞŞIIK!!!

    YanıtlaSil
  22. TÜM KEREMCEM HAYRANLARI KEREMCEMİN ÇÜKÜNE DAŞŞAGINA KURBAN OLUUN...

    YanıtlaSil
  23. SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM KEREMCEM.BİR MSN Nİ BULABİLSEM NERDE KONUŞURDUK.SENİ GÖRMEK BANA YETMİYOR,TANIŞIPKONUŞMAKTA İSTİYORUM SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

    YanıtlaSil
  24. keremcem slm sikin kaç metre?

    YanıtlaSil
  25. askımsın seni cok sevıyorum keske elıf bıtmeseydı ben onu hep izterdım

    YanıtlaSil
  26. askımsın yaaaa keremcem cansu

    YanıtlaSil
  27. keremcemle yasemin allen birlikte biliyormusunuz çıkıyorlar hemde evleneceklermiş

    YanıtlaSil

Back To Top