Breaking News
Loading...
17 Haziran 2008 Salı

Elif Dizisi Fragmani



7 yorum :

  1. İkisininde anlaşması normal bir şey. Sonucunda set arkadaşları.Ayrıca onların aralarında bir AŞK olunca dizinin izlenme sayısı artıcakmı...tabikide hayır zaten dizi mükemmel. Dizi içinde hiç bir habere gerek yok ve yasemin abla çok güzel bir kız TÜRK LOKUMU KELİMESİDE ONA ÇOK YAKIŞIYOR

    YanıtlaSil
  2. çok begendigim bir kişi keremcem

    YanıtlaSil
  3. sizi muhteşem site sorumlularından rica ediyorum 8 bölümdeen azcık fısıldayın

    YanıtlaSil
  4. keremcem seni çok ama çok seviyorum.seni gördüm ama tanışıp konuşmakta çok istiyorum.başarılar diliyorum sana.eminimki bu diziyi de herkese beğendirceksin.misal ben çok seviyorum.seni çok seviyorum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  5. keremcem ile yasemin allen arasında bence birşey olamaz.çünkü yasemin güzel ama 19 yaşında.keremcem ise ondan nerdeyse 10 yaş büyük.seni çok seviyorum keremcemmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  6. keremcem hayranı olduğumdan onun hiç bir filimini kaçırmam bu nedenle ELİF dizini de zevkle izliyorum ve çk beğeniyorum.dizinin başarılarının devamını diler sevgilerimi sunarım

    YanıtlaSil

Back To Top