Breaking News
Loading...
26 Temmuz 2008 Cumartesi

Benden bir tane daha yok!

Hülya Avşar'la oynadığı ped reklamıyla tanınan Nil Erkoçlar şu sıralar atv'deki 'Elif' dizisinde oynuyor.
Dizide Yağmur karakterini canlandıran Erkoçlar, "Benden bir tane daha olduğunu sanmam" dedi.atv'nin sevilen dizisi 'Elif'te evin küçük kızı Yağmur'u canlandıran Nil Erkoçlar, kısa zamanda izleyicinin beğenisini kazandı. 10 yaşından beri oyunculuk yapan Erkoçlar'ı biz aslında Hülya Avşar ile beraber oynadığı ped reklamıyla tanımaya başladık. Arkasından, 'Seni Yaşatacağım', 'Bütün Çocuklarım' ve 'Emret Komutanım' gibi birçok dizide oynayan Erkoçlar şimdi de 'Elif' ile izleyicilerin karşısına çıkıyor. Genelde asi ve başına buyruk genç kız rollerinde gördüğümüz genç oyuncu bu tarz karakterleri canlandırmaktan rahatsız olmadığını belirterek "Nasılsa zaman geçtikçe farklı rolleri de canlandıracağım" diyor.
REKLAMLA TANINDIM
* Biraz kendinizden bahsetmenizi isteyeceğim... 26 Mart 1986 İstanbul doğumluyum. Bu sektöre ilk adımı, henüz 10-12 yaşlarındayken cast ajansına yazılarak attım. Dört sene boyunca birçok reklamda rol aldım. Bu arada lise yıllarında tiyatro eğitimimi tamamlayıp, 'TÜRVAK'ta sinema ve televizyon eğitimi aldım.* Sizin modellik geçmişiniz de var sanırım, değil mi? On dört yaşındayken Elit modellik yarışmasına başvurdum. Yaşım küçük olduğu için yarışmaya katılamamıştım ama bu yarışmaya katılamamam belki benim için çok daha büyük bir şans oldu. Çünkü orada Gaye Abla'yla (Gaye Sökmen) tanışma şansını yakaladım. Yarışma akşamı bana telefon edip benimle çalışmak istediğini söyledi.* 'Elif'in çekimleri nasıl gidiyor? Dizi çekimleri o kadar keyifli gidiyor ki çoğu zaman yorgunluğumuzu bile unutuyoruz. Ben çalıştığım setlerde genelde hiç bir problem yaşamam çünkü, orada çalışan set arkadaşlarımın ne kadar emek verdiğini ve ne kadar yorulduklarını her zaman hatırlarım.
ÇOK UTANGACIMDIR
* Şimdiye kadar canlandırdığınız karakterler biraz asi tiplerdi. Neden hep bu tarz roller biçiliyor size? Bir nedeni yok. Beni yaşıma uygun rollerde değerlendiriyorlar. Açıkçası şikayetçi değilim, çünkü nasılsa zaman geçtikçe farklı rolleri de canlandıracağım. Biraz egosantrik olacak ama ben, bir tane daha benden olduğunu düşünmüyorum. Zamanı geldiğinde bana gelen her rolün hakkını vereceğim.* Biraz asi bir tarzınız olduğu için bu roller geliyor olabilir mi? Aslında hiç alakası yok... İmajlar aynı olabilir ama duygular her zaman farklıdır. Aslında özel hayatımda bambaşka bir yapım var. Mesela özel hayatımda çok utangacımdır, ama kamera karsısına geçtiğimde her şey değişiyor. İşte oyunculuk böyle bir şey herhalde. Her 'kayıt' kelimesinde farklı bir ben, farklı bir duygu ortaya çıkıyor.
MUSTAFA KIZIL - SABAH
Back To Top