Breaking News
Loading...
23 Haziran 2008 Pazartesi

Elif Dizisi Müzigi

5 yorum :

  1. slm ilk önce dizi oyuncularına başarılar dilerim büyük bi heycanla bekledigimi bilmek istiyorum ayrıca ışın karacanın eşsiz yorum unutma ben beni adlı parça ile süper giriş yapmış fakat ben bu şarkıyı indiremiyorumda bulamıyorum da yardımca olursanız sevinirim iii çalışmalr

    YanıtlaSil
  2. slm dizi çook güzel kaçırmadan izliyorum başarılarınızın devamını dilerim.ama sizteyi açtığımızda müzik çalsa süper olucak.

    YanıtlaSil
  3. İsteğiniz değerlendirmeye alınmıştır...

    YanıtlaSil
  4. şey bırsey soracam dızının muziginın adı nedir acaba ben bulamıorum da cok superrrr:))))

    YanıtlaSil
  5. elif dizisinin gercek bir hayraniyim onu fazla izleyemesemde o filmin hayraniyim

    YanıtlaSil

Back To Top